درباره ما
بعد از حضور در صنایع مختلف و تجارب کاری مرتبط، به این نتیجه رسیدم که اکثر صنایع کشور، از نبود توزیع قدرتمند و روزآمد رنج میبرند و دریافتم بزرگترین مشکل نظام توزیع ما، بهروز نبودن روشها و اصرار به شیوههای غلط و سنتی است. از این رو بود که بعد از مطالعات و مشاهدات شرکتهای توزیع بینالمللی، مرکز توزیع سراسری را تاسیس کردیم تا فاصله بین نظام تولید و نظام توزیع به حداقل برسد. با تکیه بر دانش و مدیریت نوین و با توجه به آسیبشناسیهای نظام توزیع کشور، در مرکز توزیع سراسری، روش مویرگی را برگزیدیم و همه سختافزارها و نرمافزارهای متناسب با این روش را هم فراهم کردیم و نتیجه آن شد اولین و تنها توزیعکننده محصولات در بازهای کمتر از 24 ساعت. این موفقیت و گسترش روزافزون پخش سراسری، افتخاری ملی است که با تلاش مدیران و همت همکاران و اعتماد صاحبان برند به دست آمده است.
خدمات اصلی در مرکز توزیع سراسری کالا موارد زیر است:
تامین کالا
تامین کننده ها برای دسترسی و تصاحب بازار نیاز به توزیع مناسب محصول خود دارند. دریافت اطلاعات اولیه از تامینکننده ها، ارزیابی منابع، تدوین اهداف و تعیین استراتژی های توسعه و توزیع محصول و در نهایت ایجاد برنامه عملیاتی از فعالیت های با اهمیت مرحله تامین کالا می باشد.
ما به عنوان یک شرکت لجستیکی طرف سوم با انعطافپذیری تمام، نیازهای شرکای تجاریمان را برآورده میکنیم و فضای بهینه ای برای فرآیند زنجیره تامین کالاها ایجاد میکنیم.
بازاریابی
فروش از هر جنسی، نیاز به بازاریابی دارد. ما در این مرحله به تامین کننده هایمان کمک میکنیم تا با استفاده از یک فرایند هوشمند بازاریابی، تقاضای محصولات را افزایش دهند. تدوین اهداف و استراتژی فروش، آموزش نیروهای متخصص فروش، باشگاه مشتریان، عملیات اجرایی فروش بر مبنای برنامه جامع و در نهایت تحلیل روند و تدوین گزارش های کوتاهمدت و بلند مدت، از فعالیت های ما در این مرحله است
بازارسازی
وجه تمایز ما توجه به همه ابعاد زنجیره تامین است. ما در راستای بهبود وضعیت کسب و کار شرکای تجاریمان، با جمعآوری اطلاعات دقیق از بازار و ایجاد پایگاهی جامع از داده ها، جهت عرضه محصولات مشتریانمان در بازار زمینه سازی میکنیم. از دیگر اقدامات ما در این مرحله، حفظ و نگهداری مشتریان و افزایش مداوم مشتریان است.
توزیع
همواره یکی از مهم ترین چالشهای بخش تولید، توزیع و پخش محصول است. برای تضمین در رضایت و حفظ مشتریان، ما به عنوان شرکت پخش، به کیفیت توزیع کالاها توجه ویژه ای داریم. تجزیه و تحلیل، برنامهریزی، کنترل سطوح کیفی و کمی خدمات، هزینهکردها و تعادل بین آنها ازجمله فعالیت هاییست که در این مرحله به آن میپردازیم.
مرکز توزیع سراسری سالها قبل فعالیت خود را در زمینه پخش کالا در کلیه پایانههای فروش با تمرکز بر خردهفروشی آغاز کرد و تبدیل شد به اولین و تنها توزیعکننده منظم محصولات در بازهای کمتر از 24 ساعت. پوشش پخش سراسری در ابتدا محدود به استانهای تهران و البرز بود، اما در حال حاضر پخش سراسری در همه استانها شعبه و نمایندگی فعال دارد. این مجموعه از زمان تاسیس تاکنون توانسته خود را به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای پخش معرفی کند و جایگاه ویژه و سهم قابل قبولی از بازار را به دست آورد.
توسعه اینترنت روشهای خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب میکند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن میبینند. ویژگیها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگتر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفتهای شخصی و جمعی خود هستیم.
امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغلههای روزانه بسیار گرانبهاتر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشردهتری داریم. دیگر صرف زمانهایی نسبتا طولانی در فعالیتهای نهچندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسانها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسانها، آنها را مجاب میکند که با تغییر در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی، هوشمندانهتر و امروزیتر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگیهای روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیتهای وقتگیر و در عین حال کم اهمیتتر مانند خرید کردن دارند.
فروشگاه اینترنتی tuzee به شما کمک خواهد کرد که برای بررسی و خرید اینترتی در سریعترین حالت به نتیجه مطلوبی برسید.